Brenning Data Private pages:  Stories:  
Varför blev vår Volvo kvar i Frankrike?
     
eller
Hur dålig tajming har Trygg Hansa egentligen?

 Home
 Bridge software
 Tailor-made software
 Reference material
 Private pages
    Ligan (S:t Erik)
    Korpen (volleyboll)
    Huvet
    Signerat Auby
    Limericks
    Poems
    Questions
    Quotes
    Stories
    The gallery

Tomas Brenning
tomas@brenning.se
Tel:     +46 171 47 50 37
Fax:     ---
Mobile: +46 70 742 77 42

Veckholms-Åkerby 2
SE-745 99  Enköping
Sweden

Alternate e-mail address:
tomas.brenning@gmail.com

Tomas Brenning, 2012-06-20
  1. Inledning
  2. E-mail till Mamma (*)
  3. Bild av franska jultomten
  4. Nya bud och snabb hemresa
  5. Brev till Volvia
  6. Trygg Hansa-tajming

<<   >>

6. Trygg Hansa-tajming

Notera att vi har vår försäkring hos Volvia. Dessutom, i och med att vi använder en auktoriserad Volvo-verkstad för den årliga servicen får vi också per automatik Volvo Assistans med fulltäckande Europa-assistans. Det visade sig vara rätt så bra den här gången.


10 minuter efter att vi kom hem till Stockholm från Nice ringde telefonen. Jag svarade och fick höra "Det är från Trygg Hansa. Vi skulle vilja ta hand om din bilförsäkring." Då kunde jag kontra med

"Jag har en bra historia att berätta..."

<<   >>

(*) För dem av er som tycker att hela historien låter alltför otrolig vill jag referera till att det faktiskt är en kopia av ett mail till min mamma, och mammor ljuger man ju inte för.